tirsdag 5. april 2011

Livet med strikkemaskin

Hei

Livet med strikkemaskin er vel ikke nødvendigvis så mye annerledes enn livet uten strikkemaskin, men kjekt er det nå å ha den :-P 

Å finne informasjon om hvordan man kan bruke en strikkemaskin, hvor man kan kjøpe deler, garn oppskrifter osv til en er ikke noe som er veldig lett å få tak i. Jeg savnet selv et sted der man kunne finne all denne informasjonen. Jeg håper at med tid og stunder så kan dette bli en base for strikkemaskin interesserte! 

Jeg kommer selvfølgelig til å legge ut all informasjon jeg kommer over av steder som kan hjelpe oss strikkemaskinbrukere til å få det meste ut av maskinen vi har. Ikke minst håper jeg at dette kan hjelpe nybegynnere fra starten av slik at ikke blir like mye ergrelse som jeg hadde i starten. I tillegg legger jeg ut egne erfaringer og resultater ;-) Siden jeg for øyeblikket bor i utlandet hvor jeg fullfører min Mastergrad så har jeg ikke maskinen med meg og frem til juni, når jeg da er tilbake i Norge, så blir det ikke noe nytt fra den fronten å vise frem. Jeg har dermed en del bilder fra tidligere som jeg kommer til å legge ut!

For at dette skal bli et best mulig oppdatert resurssenter for alt som har med strikkemaskiner å gjøre så trenger jeg hjelp fra dere! Send gjerne tips og linker til sider som er relevante.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar